Affi & Monica's

i tanke og handling

Turbilder

Når familien går på tur i helgene knipser jeg ofte hundrevis av bilder.  De fleste av ungene. Mesteparten av bildene havner på en harddisk eller slettes. Etter en liten skattejakt blant bildene fant jeg noen som jeg tok meg bryet å behandle videre og som jeg synes ble ganske fine. Det er selvsagt bilder av ungene på tur. Disse er tatt i området rundt Bråsteinsvatnet i Sandnes nå i vinter en gang.

Copyright: Alf-Helge Mitchell

Copyright: Alf-Helge Mitchell

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den 17.03.13 av i Amatørfoto med stikkord .

Arkiver

Kategorier

